عنوان نقش: مدیر برنامه ریزی پروژه ها
- شرکت در جلسات آغازین پروژه ها با کارفرما و مشاور
- برنامه ريزي، هدايت و نظارت بر تيپ سازي برنامه زمانبندی پروژه ها
- هماهنگي برنامه عملياتي مهندسي در همه پروژه ها با همكاري مديريت مهندسي و گروه برنامه ريزي
- هماهنگي برنامه عملياتي تامين در همه پروژه ها با همكاري مديريت تامين و گروه برنامه ريزي
- هماهنگي برنامه عملياتي اجرا در همه پروژه ها با همكاري سرپرست عمليات اجرايي سايت و گروه برنامه ريزي
- پیگیری موارد ادعا در پروژه های در دست اجرا
- همکاری و هماهنگی با دفتر مدیریت پروژه (PMO) مرتبط با کلیه موارد پروژه های اجرایی
- نظارت، پیگیری و نهایی نمودن گزارشات سود و زیان پروژه ها و برگزاری جلسات مربوطه
- همکاری در منطبق كردن دستورالعمل ها و روش هاي اجرايي مرتبط با فازهاي E وP و Cجهت هر پروژه
- کنترل تهيه برنامه مالي و بودجه بندي عملياتی پروژه ها
- کنترل ارسال به موقع صورت وضعيت ها
- کنترل اجرای مديريت تغييرات در محدوده پروژه ها
- کنترل مستندسازي در پروژه ها مطابق با روش اجرايي شركت
- نظارت و كنترل نحوه استفاده از آموزه ها و اطلاعات منتج از مستندات پروژه ها